درمان ریشه ترمیم پرکردن

عصب‌کشی و ترمیم

قبل از اینکه ریشه از بین رود درمان را اغاز کن

در ترمیم یا درمان ریشه، نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، درمان تخصصی و ظریف ریشه می‌باشد.
‎چرا که در صورت ناقص بودن این درمان، بعداز مدتی مجدد بیمار دچار عفونت ریشه می‌شود (درمان مجدد ریشه‌ای که قبلا درمان شده است هم نیاز به زمان بیشتری دارد هم هزینه‌ بالاتری)

‎کلینیک دکتر حمزوی با وجود دستگاه عکس‌برداری دقیق و درمان ظریف و حرفه‌ای باعث می‌شود تا بیمار راحتی یک درمان ماندگار را تجربه کند🥰😇.

ساختار دندان

دندان از دو بخش تاج و ریشه تشکیل شده است. تاج همان کلاهک سفید رنگی است که در دهان میبینید و به عنوان دندان می شناسید و ریشه بخشی از دندان در زیر تاج است که در داخل لثه و استخوان فک فرو رفته تا تاج را ثابت نگه دارد.

سوالات متداولی که در کلینیک دکتر حمزوی پرسیده شد !

۱. آیا عصب کشی درد دارد؟

اگر چه ممکن است عصب کشی به نظرتان ترسناک برسد اما تجربه آن مشابه پرکردن عمیق دندان است. در طول عصب کشی دردی احساس نمی کنید چون تحت تاثیر بی حسی قرار دارید. برای درد پس از عصب کشی هم مسکن در کلینیک دکتر حمزوی به شما داده می شود تا در صورت نیاز مصرف کنید. این درد با مسکن های معمولی مانند استامینوفن یا ایبوپروفن کنترل می شود.

ممکن است پیش از عصب کشی آنتی بیوتیک به شما داده شود تا باکتریها از بین بروند.

بر اساس یک پژوهش بازبینی که بر روی ۷۲ تحقیق دیگر که بر روی بیمارانی که عصب کشی انجام داده بودند صورت گرفت مشخص شد درد پیش از درمان در این افراد زیاد بوده اما ظرف یک روز پس از درمان به اندازه متوسط افت کرده و ظرف یک هفته پس از درمان تا حد چشمگیری فروکش کرده و به حداقل رسید.

۲. آیا در دوران بارداری می توان دندان را عصب کشی کرد؟

اگر باردار هستید توصیه می شود هیچ درمان انتخابی (مانند درمانهای زیبایی دندانها) انجام ندهید اما درمانهای ضروری دندان باید انجام شود. عصب کشی درمانی است که در هر مرحله ای از بارداری که قرار دارید نباید به تاحیر بیفتد. با این حال به دلیل نیاز به عکس پرتوی ایکس، توصیه می شود این کار در سه ماهه دوم بارداری انجام شود.

۳. در دوران کورونا ایا لازم است برای عصب‌کشی به کلینیک بیایم ؟

عصب کشی درمانی است که اگر به موقع به آن رسیدگی نشود دچار از بین روفتن دندان خواهد شد، از طرفی در کلینیک دکتر حمزوی تمامی پروتکل‌ها رعایت می‌شود و با خیال راحت می‌تونید تشریف بیارید و تحت درمان قرار بگیرید! (کادر دکتر حمزوی کامل واکسیناسیون شده‌اند)

مراحل انجام

۱- گرفتن نوبت از طریق شماره‌های کلینیک در پایین و بالای همین صفحه

۲- حضور در ساعت مشخص شده

۳- معاینه توسط دکتر و عکسبرداری در صورت نیاز در خود کلینیک

۴- شروع درمان در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت

۵- فراموش کردن درد دندان قبل از درمان😇

دکترحمزوی

عکس برداری در کلینیک

در حین درمان برای افزایش دقت و کیفیت از دندان‌های شما در اتاق عکس، عکس‌برداری می‌شود

مشاوره حرفه ای

بهترین تصمیم با توجه به وضعیت واقعی دندان‌های شما گرفته می‌شود.

بررسی حین درمان

دکتر حمزوی در حین درمان دندان‌های شما را بررسی خواهد کرد.

طرح درمان کامل

ما برنامه درمان کامل برای بازگرداندن لبخند سالم شما را طراحی می‌کنیم.

آدرس کلینیک

شیراز، خیابان چمران، کوچه ۹